lördag 28 juli 2012

Solen!?!

Är den här för att stanna?!? I torsdags kom även Izabell hit (lillsyrran) så vi gick till tinnis även denna dag! Molnen hopade sig och det såg inte ljust ut, men som i ett trollslag försvann de och vi fick en kanon dag;)
Igår åkte Emmy och barnen hem:( det har varit jätte trevligt att ha dem här på besök. Jag och mina barn styrde kosan mot Mjölby på eftermiddagen för att min kära sambo hade bokat klipptid åt mig, så snällt, nu skulle det äntligen bli av, såg lite ut som ett skatbo innan;)
Peter tog hand om våra trollungar medans jag gjordes fin!
Kvällen spenderades hon Peters päron där det var "släktmiddag" riktigt god mat! Åt för två!! Vilket jag verkligen inte borde göra längre:p
Blev en sen kväll, vilket resulterade i att vi ändå inte fick sovmorgon idag. Glömde kusinerna (Vera och Måns) premier spelade kubb igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar