onsdag 27 juni 2012

Stina 2 veckor

Idag blir vår andra prinsessa två veckor:) Hon är jätte snäll och väldigt sällskapssjuk, på eftermiddagarna och kvällarna måste hon vara i famnen.. vilket inte är helt lätt när man har en till som vill ha ens uppmärksamhet.
En nybadad Stina sitter i mammas knä. Vera och Stina fick bada i hop, Vera var jätte nöjd, hon är så duktig med Stina. I dag har jag och Stina vilat igen, skönt att få sova lite på förmiddagen, även fast Stina sover bra om natten vilket är toppen. Men man är beredd på att det kan ändras.. men håller tummen för att det inte gör det.
Nu ska jag äta en persika och titta på fotbollen. Måste bara skryta lite om att jag inte ätit en sötsak sen i söndags, så jag har hållt mig tre dagar:) Duktigt, får se hur länge det håller, men tar inte bort det helt, så på helgen får man unna sig nåt gott:)
Kramar

3 kommentarer:

  1. Så fin hon är. Det är ju helt galet vad fort det går, redan 2 veckor! Måste ses snart igen. Kram

    SvaraRadera
  2. Gullig tjej <3
    Så fort jag tänker jag ska banta är jag hungrig dygnet runt så jaf´g försöker begränsa portionerna istället å inte äta efter barnen har lagt sig, vi äter alltid middag 5-6.
    Kram

    SvaraRadera
  3. oj vad duktig hon är kan hon hålla huvudet upp redanmånga kramar till er alla Kais

    SvaraRadera