lördag 19 november 2011

Monster pass

Igår var det fredag. Min mamma kom på besök;) mysigt! Blev stångebro till middag! Gött!! Idag har jag varit på APU, man måste göra en helg så jag valde denna! Vi började lördagen med ett 7-20 pass. Jepp, ni läser rätt, jag började alltså kl 7 imorse och gick av passet kl 20 i kväll. Ett monster pass om ni frågar mig, på hela dagen hade 1,5 h rast. Först en halvtimme på förmiddagen och sen en timme på eftermiddagen! Så 11,5 h arbetad tid! Tim lunchen åkte jag hem till Sandra, fick fika;) tackar... När jag sen kom hem hade min älskling gjort mat<3 han är bäst! + att hade hyrt en film. (komedi) för det gillar jag! Det finns ingen bättre karl än min Peter! Nu ska jag sova för jag kommer att avsluta helgen med ett 7-16 pass och först då kommer jag få träffa min prinsessa. Bjuder på ett kort från igår när hon hjälpte mig diska! Kram

1 kommentar:

  1. Ja usch!! Mamma berättade om monster passet, fan vad hemskt att jobba så jämt. Hoppas det går bra på praktiken.

    Vad långt hår Vera har fått och vad duktig hon är som hjälper till att diska, ja det är viktigt att ha handskar;)

    Puss

    SvaraRadera