tisdag 1 november 2011

I går var jag och Vera lediga och bara tog det lugnt!

Jag var inte helt kry och inte Vera heller! Det stora vi gjorde var att vi var ute på en timmes promenad. Vi gick runt stångån! Sen var vi en sväng på lekplatsen. Det var populärt så populärt att det blev ett j-la liv när vi skulle gå därifrån! Efter det gick vi hem för lunch, sen var det sov stund, jag somnade jag med. Var super skönt för oss att sova en stund;) annars har vi myst, tittat på tv, målat och lekt! Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Mickan!

    Har läst några av dina senaste inlägg, kul att höra hur ni har det och se alla fina bilder, framför allt på Vera som blivit stora tjejen!!

    Idag är det exakt ett år sedan vi kom till Koh Lanta, har sån himla längtan tillbaka dit!!

    Hoppas att du och Vera snart är helt pigga och friska.

    Kram och hälsa så gott!

    SvaraRadera
  2. Jo, det har krånglat en hel del med att kommentera på din blogg :/ Har försökt mmånga gånger... Men jag hoppas att det ska fungera nu i alla fall.
    Skönt att du har mycket jobb i alla fall och att det flyter på.
    Och hoppas att ni mår lite bättre nu :)
    Ha en fin söndag.
    Kram

    SvaraRadera