onsdag 15 augusti 2012

Hur i h-te ska det här gå..

Mitten av veckan, och i dag ska jag börja träna,mitt första tränings pass på jätte länge... hur ska det gå? Dels har jag ont från foglossningen fortfarande, märker det när jag promenerar vilket jag gjort någon gång efter jag har lämnat vera på dagis. I kväll blir det i alla fall Zumba med Marina.
Sen är jag lite orolig för att lämna Stina, inte för att jag tvivlar på Peter utan för att jag känner mig som en dålig mamma som lämnar henne!!

Nu: dricker kaffe, sen ska Stina bada lite, efter det ska jag åka och försöka hitta mig ett par träningskor. Måste även börja tvätta inför helgen. Sen ska Stina på två månaders läkar kontroll.
Min lilla Stinis har blivit lite förkyld oxå, hostar och är lite täppt:( men förhoppningsvis går det över snart.

Kram

3 kommentarer:

  1. Va duktig du är som sätter igång med träningen!! Klart att Stina har det bra med Peter, men jag förstår hur du menar ;) Ska ni göra nåt kul i helgen? Kram Emma/Noah/Nike

    SvaraRadera
  2. Förstår din känsla, men hon klarar sig utmärkt hos pappa Peter! Hur gick träningen? Själv har jag latat mig alltför länge nu. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas träningen gick bra! det tror jag att den gjorde :)

    SvaraRadera