lördag 11 augusti 2012

6 år för tusan..

Idag firar jag och min älskling 6 år. Det är alltså 6 år sen vi blev tillsammans<3
Vi har verkligen hunnit med mycket på våra 6 år. Jag flyttade från Uppsala till Peter i Mjölby, sen flyttade vi tillsammans in till Linköping. Vi har skaffat hund Tyzon, vi hade även en till Chicco. Vi har skaffat barn. Vi har två underbara döttrar. Vi har bott i Thailand i ett halv år. Sen flyttat två ggr till:)
Vi har ju även förlovat oss, för några år sen... När det vankas bröllop vet vi inte, ska vänta tills barnen är lite äldre. Vi har haft underbara år tillsammans, vi är precis som alla andra par, med bättre och sämre dagar.

Men jag har kommit på att jag har världens bästa kille!! Han är perfekt för mig. Han är snäll, omtänksam, hjälpsam, en bra lyssnar och helt underbar med barn. Han är min bästa vän och ä......! Han gör mycket här hemma, duktig på att laga mat och fixa och dona, när vi bodde i den förra lägenheten t.ex var det bara han som tvättade!!
Han är också världens bästa pappa, han har sån bra hand om barn, och leker och busar, och är inte rädd för att vara barnslig medans andra är stela. Han är helt enkelt bäst.
Till och med kortet blev ying och yang, vilket bevisar hur bra vi passar och balanserar upp varandra!!

Puss<3

1 kommentar: