tisdag 21 juni 2011

Tisdag.

Idag var det jobb på schemat.. började 9 i morse så det var ingen sovmorgon för oss;) men det är som vanligt! Allt var som vanligt på jobbet men när det började närma sig lunch fick vi en liten överraskning, Marina och Alicia och lillan var in på jobbet. Kim var på ikea, och de skulle även äta lunch där... så jag följde med och åt lunch med dem! Tack, det var riktigt trevligt;) Sen fick jag även hålla och lukta på lillan!
Jag och lillan!
Den här lunchen gick alldeles för fort. Efter lunchen var det jobb som gällde ett tag till, sen fick jag hämta min troll unge på dagis.. Jag gillar när jag får hämta henne, det är väldigt sällan jag får göra det.
Vera och jag var förbi BVC för att hämta D-vitamin.. oj vad hon gillade att leka med deras leksaker, hon fick ett mindre utbrott när vi skulle sätta på oss skorna för att gå... men jag vann den striden.
Efter det hade vi ett bankmöte. 
Jag hade inte fått nog av bebis på lunchen så vi åkte förbi Kim och Marina för att titta på bebis en stund till och så fick Vera och Alicia leka lite... Det var riktigt trevligt att hälsa på och hålla lillan och god fika blev vi även bjudna på;)
Nu ska jag slappa i soffan ett tag tills det är dags att sova.
Kram

3 kommentarer:

  1. Heej =D vilken jätte fin blogg, gillar verkligen fonten på din text =D Läser in mer i morgon, nu är kl kvart i 12 hehe =) ha det gött =) kram.
    (tror du att du kan lägga till valet att välja namn och webadress, jag har inte nått av dom valen som kommenterare "som".
    www.bonusfamilj.net

    SvaraRadera
  2. Tack själv :) var super mysigt att träffa er med! Får vi göra om snart! Just nu känner jag mig som dolly Parton, fy fan va ont det gör :) puss

    SvaraRadera
  3. Hej =D men så sööööt jag vill också ha en till haha, min granne har just fått en tjej =).
    Hoppas du får en trevlig midsommar =) kram.
    www.bonusfamilj.net

    SvaraRadera