fredag 17 juni 2011

Fredag..

Idag åkte mamma hem. Hon har varit här sen i onsdags kväll. Hon har tsgit hand om Vera för dagiset var stängt torsdag och fredag och jag skulle egentligen operera bort en visdomstand i dag, men operationen blev inställd. Så idag har vi tagit det lugnt och tog en sväng till stan och åt lunch på Thai coconut, första gången jag äter där. Men det var gott och det var stort  där inne, vilket inte syns från gatan, dessutom har de jätte mycket kunder.
lunch på Thai.. snacka om att jag längtar tillbaka till Thailand och Koh Lanta

Sen blev det lite shopping, jag vet, men det är midsommar snart, och det ska inte bli fint väder, men man kan ändå ha fina kläder:)
Vera fick en glass av mormor när vi gick hem (jag med) Vilket gjorde att Vera satt snällt i vagnen hela vägen hem... och sen var det glass överallt..
Nu ska jag och min lilla älskling äta middag,vår stora älskling är och spelar golf.

kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar