tisdag 15 oktober 2013

Var i Uppsala

I lördags åkte vi till Uppsala allihopa. Jag skulle på 25 års fest för Frötuna. Det var skoj att träffa dem man träffade, men det hade inte skadat med större uppslutning.
På kortet, jag, Sofia och Mia! Så skoj att träffa dem, hoppas att vi kan ses igen snart. 
Det blev utgång sen, men det var väl så där, kul att dansa lite, men man var trött och kännde sig lite gammal, (kan vara för att jag blev 31 den natten;) 
Söndagen fick jag lite sovmorgon, så skönt. Sen kom mamma, Peter, Vera, Stina, Rasmus och Albin och sjöng för mig och jag fick paket och kaffe och tårta på sängen. Mina fina<3
31 år!
Måndag bjöd på jobb och även idag dock var det lite omväxling för att jag var i stan idag;)
Det var skoj.
Så här bra är jag på att titta på fotboll på tv.. Gör alltid andra saker samtidigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar