torsdag 31 oktober 2013

Halloween

I dag har vi bara haft en mysdag! Jag, Vera och Stina. Iza var med på förmiddagen! Jag har ju varit gräsänkling i två nätter så i går sov Iza här. Riktigt trevligt! Men hon var tvungen att åka hem vid kl 13 för att hon skulle jobba. 


Bakar monsterbollar

Vi har gjort pumpa-monster

Fått spindlar i ansiktet

Ätit läskig pasta med korvochblod

Nöjd tjej
Så ser det ut i mörkret.


Jag har ju även den här månaden varit med och kört en magutmaning:


Liten skillnad blev det i allafall... Måste tillägga att jag ätit som vanligt + massor med godsaker under tiden, kanske hade synts mer om jag skippat det, men man är ju inte mer än människa! 
Kram

2 kommentarer:

  1. Snyggt det blev med grenarna och äpplena runt pumpan! Så mysigt att umgås med er <3

    SvaraRadera
  2. Grymt bra jobbat!! <3 kraam

    SvaraRadera