måndag 12 september 2011

kalas och busfabriken

öppnar paket!

Blåser ut ljuset... det gick ju så där..

Kusinen Rasmus fick hjälpa till!!

Barnen busar.

Min mormor och jag på busfabriken.

Mamma poserar!

Klättrar och leker.. de vill upp till toppen.. och gissa vem som satt där? Jo, Peter!

Emmy tycker oxå att det är kul att åka kana och leka!

jippie!!

studsa! 

studsa!!

Var riktigt kul att vara på busfabriken!! 
Mamma, mormor och Emmy och Rasmus åkt hem efteråt.. då kom värsta skuren.. det var som om himlen öppnade en kran.. stackarna blev genom sura på vägen till bilen.. då skuren kom!! 
När de åkt lade jag Vera och sen lade jag mig själv att vila, men när jag vaknade/gick upp, var jag yrslig och rummet snurrade, och så var det hela kvällen.. ajaj.. så avvaktade till i morse, men när det inte var bättre var jag till vårdcentralen - tack Sandra för att du skjutsade mig dit! När jag fick träffa läkaren pratade vi lite sen fick jag göra lite tester, han kom fram till att det var kristallerna i örat.. någon som lossnat och ställde till det.. så jag fick göra lite rörelser,för att försöka få dem ramla dit de ej ger mig nåt obehag. Nu på kvällen har det börjat kännas bättre,så det hjälpte nog. Sen fick jag även ett träningsprogram jag ska göra. Jag får inte sova på höger sida nu och inte heller luta huvudet bakåt.
Så god natt på er!!
Kram

1 kommentar:

  1. Ja himlen öppnade verkligen sig, svårt att öppna bilen, få in Rasmus och undvika regnet samtidigt. Vi blev våta helt enkelt;)
    Undra vilka som hade mest skoj i busfabriken egentligen, Peter eller barnen? hehe.
    Vad synd om dig, att inte örat ska bli bra, jobbigt. Krya på dig. Puss

    SvaraRadera