tisdag 6 september 2011

helgen i stockholm

I helgen har vi varit i Stockholm. Vi har bott hos Wilma, Malin och Daniel. Vi har haft jätte trevligt. Vikom dit fredag kväll. Då blev det pizza till middag och barnen höll i gång in på sena kvällen.. och det var inte länge tills vi stupade vi med. Lördagen var det tjejmils dags för mig... och det var inte världens lättaste för att ta mig in till Stockholm och loppet. Fick låna en gps men sa fel gata så istället för att vara på östermalm där jag skulle vara hamnade jag i södermalm.. alltså helt fel sida av stan.. sen förstod jag mig inte på gps:en heller..men, men med lite tel guidning och trixing så hittade jag till loppet, dock hittade jag inte till rätt gata.. men det gjorde inte mycket,mötte upp mamma och J-Å vid springfältet i stället.. Bra start på loppet;)
Halva team The Eriksson.. de två starka som dök upp. Här är vi efter ett väl genomfört lopp.

Vera och Wilma går ned för trappan tillsammans.

 Sötisar
Barnen gungar med Malin.
Lördag kvällen blev det grill och familjen Devinger kom över.. kul att se dem, synd bara att Melina inte var med. Till förätt blev det kräftor som Johan själv hade kokat. Riktigt trevlig kväll som även den slutade med en tidig sänggång.. man blir helt slut av att vara borta;) Söndagen slappade vi mest.. och barnen lekte massor. Det var så kul att ses och det dröjer inte länge tills vi ses igen.

Igår hittade jag en fästing på Vera den satt i nacken.. usch jag avskyr fästingar, men försökte få bort den, men den satt som berget, så fick inte bort hela, så nu sitter en del kvar, men ska badda med alosolsprit och hålla koll på stället.
Nu är syrran Iza här på besök, så jag ska vara lite social, innan det är dags att gå och sova.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar