söndag 2 februari 2014

Helgen

Hat varit ledig hela helgen! Har varit riktigt skönt faktiskt!
I lördags så hade Vera dans så jag körde pass först medans Peter hade Stina och Vera började dansa och sen när mitt var färdigt så gick Peter och tränade. Efter all träning åkte vi hem och duschade och åt lunch. 
Sen blidde det Ikea men så med folk det var... Phu... Men nu får vi hem en ny sänggavel i allafall. Eftermiddagen/ kvällen spenderades hemma hos Johnte och Emma, men vi åkte hem i mello för Stina och Vera var trötta och kunde inte riktigt slappna av! 
I dag söndag fick vi sov morgon, Vera vaknade sist av oss alla kl 8;) hon behövde sova ut!

Vera har fått så långt hår att jag kan göra donut på henne;)
Annars har vi städat lite och spelat spel, vi fick även eftermiddagsfika gäster av Jompa och Maria med barn. Riktigt trevligt!
Sen åkte jag på träning:) X-fit combat! När jag sen kom hem var det snart dags för barnens läggdags så sen när de sov åt Peter och jag varsin klassisk söndags pizza!
Nu  film sen lite kladdkaka och glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar