söndag 24 november 2013

Sjukvecka

Sjuk igen, vilken härlig comeback jag gjorde på nästan 2 dagar! Sen gick det utför. Insjuknade i går kväll igen magen är som en balong och ont som f-a-n gjorde/gör det. Har en blid men den var tagen innan den värsta svullnaden.
Kul att man ser jätte gravid ut! Inte! Så det blev inget jobb för mig idag (magen är inte i form någonstans) 
Igår var vi borta en sväng på en trevlig eftermiddag/kväll hos Erik och Maria och M. Men Stina vägrade somna så hon fick vara med under middagen, som jag ändå hade så ont i magen igenom. Så här såg i alla fall mina barn ut vid nästan 21.
En däckad Vera
En pigg Stina! Hon sover bäst hemma.
Var väl hemma vid 22 ungefär, och då somnade Stina. Och jag lade mig raklång på soffan och magen stod rakt upp som en boll:(
Så idag har jag som sagt varit hemma, Peter och barnen har varit hos farmor så att jag skulle få vila. 
Hoppas att det är nåt sevärdigt på tv nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar