onsdag 18 september 2013

Mitt i veckan..

Onsdagen är här och har snart gått, hjälp vad tiden går fort. Snart är det dags för mig att börja jobba igen och "Lill-Stina" ska börja på dagis. Hon börjar redan nu på måndag... Som sagt tiden har gått jättefort!
Vi mår alla bra, förutom förkylningar och jag är den värst drabbade just nu!! Men vi kurerar massor, måste ju bli frisk som man kan jobba och träna!
Inte...

Super lätta att fota direkt
Men tillsist så!!
Det här var tjejerna redo att gå till dagis!
Tyzon har varit hos vet idag och ska få droppar till ögonen.
Nu är det snart dags att laga mat det blir fisk, men måste säga att jag inte är så sugen på det...

2 kommentarer:

  1. Är inte det där mammas sjal? ;)
    Fisken var ju igår, men du bytte kanske? Dagens kyckling var ju riktigt gott! :)

    SvaraRadera

  2. Jag tycker Vera passar bättre i sjalen än mormor.
    hälsningar mormor Kais

    SvaraRadera