fredag 5 juli 2013

I den skumma gårdagskvällen

Igår kväll hände det nåt med vädret och det blev jätte varmt och solen sken.. Vi drack kaffe ute efter kvällens målning.
När jag precis skulle till att värma Stinas välling dog strömmen i hela Väderstad och lite till:/ fast det var super skönt ute. Ingen åska alltså! Men det hela förstörde mina planer lite, jag skulle ha nattat barnen för att sen ge mig ut på en löpis men så blev det inte, vi gav Stina vällingen kall i stället, och eftersom strömmen var väck kunde Peter inte spika panel så jag tänkte att jag kan börja städa bilen lite, plocka bort allt skräp och torka lite, men när jag var färdig med det så kom strömmen till ska och jag dammsög och gjorde färdigt och självklart hade jag världens bästa hjälpreda! (Vera) Precis när vi var klara kom regnet, så vi fick skynda oss in och flytta all panel som låg ute och torkade, Stina gumman har givetvis under den här tiden vaknat och vägrat att somna om så det blev en sen kväll för båda våra tjejer, tur att sommarlovet började igår;)

Idag ska vi ta en tur till Linköping, jag och tjejerna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar