onsdag 9 januari 2013

Två första dagarna på dagis avklarade

Haft inskolning i dagarna två. Det har gått jätte bra för Vera. Första dagen var jag med hela tiden, men hon lekte massor med de andra barnen och brydde sig inte så mycket om mig. Idag var jag med ca en timme men sen blev Stina hungrig och trött så jag fick låna personal rummet för att amma så Vera valde att stanna kvar och leka med barnen, sen även när jag kom tillbaka efter ca 1 timme lite mer (höll mig borta) Så när jag kom tillbaka satt hon och gjorde armband och hade det hur bra som helst, sen gick de ut och jag stannade lite inne. Och även det gick hur bra som helst, så vi bestämde oss för att i morgon ska jag prova lämna henne, skönt att ha en sån trygg tjej, men tror att hon har lite stöd i att Måns går där oxå. Så hoppas att det går bra i morgon med, men tror att det gör det, och skulle det vara nåt så bor vi nära så kommer vara där på stört;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar