måndag 10 december 2012

mycket nu

Det är mycket nu och därför är uppdateringen inte den bästa, och jag lovar att snart lägga upp bilder på huset.. sen kommer det även före och efter bilder;) Jag tapetserade för första gången i går, det gick bra:) det var inte så svårt, men det var en enfärgad tapet så ingen mönster passning! Hade nog en bra lärare också;)
Var på 6 månaders läkar kontroll med Stina idag, tiden går fort..
Hon fick ok stämpel i rumpan, eller det antar jag läkaren sa inte så mycket, men bvc sköterskan berömde båda mina barn! Hon tycker att Vera är en så bra stora syster, omtänksam, snäll, duktig och helt underbar med Stina. Stina tyckte hon var duktig eftersom hon sitter själv.
Barnen stackarna börjar bli förkylda igen, i natt var stina så täppt i näsa, så fick droppa henne. Vera börjar hosta och även hon snorig. Läkaren tyckte att Stina var rosslig, men som sagt förkylningen!
Stina hade inte gått upp så mycket, inte växt jätte mycket heller sen sist, men även det blir ju påverkat när man varit sjuk i ca 3-4 veckor!

Tänkte visa er hur vi tar oss fram nu i snövädret! Blev ju fotad av Corren, men kom inte med i tidningen sen, men hamnade på hemsidan:
Jepp, och jag går på bilvägen, för det var tyvärr inte plogat på trottoarena!
Nu ska jag se lördagens så mycket bättre! Ha en fortsatt trevlig måndag.



1 kommentar:

  1. Ja, jag vill se bilder på huset!!!
    Önskelistor till barnen? Puss

    SvaraRadera